Wednesday, February 11, 2009

Viva Selangor!

Alhamdulillah..Selangor menang 2-1 dengan Perlis :D
10/2 Selasa aku gi tgk perlawanan bola kat Stadium Shah Alam dengan geng kaki bola hehe...ye dorang ni klau de game suke tul layan tapi main bola tak reti, kaki bangku haha...dari isnin dah sebut2...sib baik takde date ekeke...so balik keje terus bersiap gi stadium..
seperti biasa ar klau dah ke stadium ni mesti usha brg2 Selangor cam t-shirt, topi dll..mlm tadi berabis hampir seratus gak huhu.. mmg pengumpul dari dulu pastu dah berlambak bg kat sedara mara kat kg hehe...

aku mmg suka tgk bola sejak kecil lagi...penah aku ikut SelangorFC nye rombongan..kitorang naik bas gi tgk perlawanan di Pulau Pinang and de skali sampai Singapore...memang best tul..happening siap banner bagai...siap masuk tv kene interview ngan tv3...glamour ar masa tu..dah kaum hawa tak ramai kan..of coz ler aku kene :P ..dulu abis game siap tunggu sume pemain sampai balik..masa ni la dpt salam and amik gambar ngan dorang huhu...skrg ni takde ar..nama pemain pun aku tak tau kahkah...kat stadium kite bole jerit tak hengat..leh maki hamun org sesuka hati..sampai sakit tekak ar hehe...tapi satu yg aku tak tahan, bau asap rokok..dah penuh dgn kaum laki..haruslah ada rokok kan...aku stop tgk bola dulu pun sbb faktor kesihatan huhu...lately ni jer layan balik lak...tp tak selalu ar..kekadang jer..tgk game gak hehe...
walaupun Selangor menang tapi hangin tul bile penalti tak masuk..aku punye ar dah ready ngan camera..sekali sasar daa...pastu de pemain kene kad merah lak aduss...tp senario yg aku suke tengok bile dorang kibar2 bendera Selangor dan bunyi paluan gendang memberi semangat...yeah Viva Selangor!! :D


No comments: