Sunday, February 22, 2009

Part1 - Saturday Morning

pepagi sabtu 21/2/2009..kul 11am aku dah kuar umah...plan gi jengok sue and her baby plus jumpe geng osb/x-osb hehe...kitorang set jumpe kat umah yan..mula2 plan yg nak konvoi dr bts aku, atier, yan, sherry, emmy and lin...skali emmy cancel last min and lin lak kata jumpe terus kat umah sue...

sampai kat bts tgk atier and sherry dah de...yan kuar dr umah bawak zeri and si arif..wah! ikut lak arif nih..bile tanye amir mane? amir taknak ikut..cewah dh besar la tu..tak ngendeng ibu dah yer hehe..atier lak bawak afrina and afiq...aku ngan sherry solo jer huhu...

rindu terubat sey...seronok dpt jumpe dorang nih..ye ar sejak kitorang 'adik beradik' terpaksa berpisah membawa haluan memasing, ni ar kesempatan nak jumpe dorang..klau takde agenda mmg takde ar jumpe and kuar anak beranak huhu..
konvoi di lead oleh atier..sampai umah sue...tetiba si arif nak balik..dia majuk siap muncung bagai haha mmg cute ar..rupenyer dia baru prasan amir takde, kira takde geng ar tu...selalu baca kat blog yan psl dia punye majuk ni..yeah! akhirnya dpt gak aku tgk muncung and mata dia yg tak hengat tu...mmg tak tahan sey..ape lagi jd bahan aku ngan sherry ar..haruus amik gambar arif tgh majuk tu haha..cute and geram tul.. :D

kat umah sue...haruuuss amik gambar baby kan...muhammad shamil b. hafiz...soo cuute...tak tahan tang rambut dia...kecik2 rambut dah stylo..ala2 christiano ronaldo gitu..usik2 rambut dia, tetap pacak sey hehe...tgh dok layan baby...lin and zamri sampai..kitorang makan2..borak2..tanye kabar memasing, almaklum lar dh lama tak jumpe...

layan baby shamil..layan lak anak2 yg majuk + bz main..dlm kul 1 lebih kitorang beredar...

petang tu aku de agenda lain...nak tau gi mane, baca part 2 lak yer..jeng jeng jeng hehe.. ;)

2 comments:

cysev3n said...

mintak izin nak rembat gambar Arif :P

ida said...

bole jer yan..no prob ;)