Thursday, February 19, 2009

Gath for Gaza

semalam kat akhbar Sinar kuar berita pasal gath Jumaat lalu (13 Feb 2009)...sib baik my dad selalu beli akhbar...so bile si mie bgtau, balik umah Sinar aku terjah dulu hehe...berita psl gath club kete aku ngan VOC aritu kat shah alam...gabungan perjumpaan kedua club ni bagi mengeratkan lagi silaturrahim antara ahli club dan juga melancarkan Tabung Dana Kemanusiaan Gaza...kira gath sambil menderma...

mlm tu aku gi ngan partner aku si ieca..dia je ar yg sudi carpool ngan aku huhu...thanks ieca..luv u muahs hehe...punye ar kalut mlm tu, ingat dh terlambat rupenyer kitorang yg sampai awal kul 9pm...briefing start kul 10.30pm daa..sabo je la kan :P

acara wajib iaitu sesi bergambar harruuus ada hehe...club viva siap jual merchandise bg mengutip derma...pastu kitorang bergerak ke restoran Qaseh (dekat je dgn restoran/ofis Geng hehe..) tuk lepak minum..best tul konvoi beramai-ramai viva and kenari...dgr mlm tu ieca de org ajak date haha..yg si acai lak dok rambang mata nak pilih aweks voc yg mane kahkah..asal korang bahagia hehe :D

lepak sampai midnite..pastu aku ngan pika, syam & ieca sambung lg lepak kat kfc yg baru bukak kat area situ (ni gara2 order mkn tak sampai kat restoran td hehe)...naknyer aku lak tak leh join dorang hang out esoknyer huhu..so haruuus luangkan masa hehe.. ;)


arini khamis 19/2 ofis aku takde internet and talian phone sbb de construction kat tkt bawah..ade ker dorang terpotong wayar level kitorang sabo je la kan....harruus hangin...sib baik ar kat sogo de warehouse sale..lunch lama ler, apa lagi hehe.. :P

No comments: