Friday, February 20, 2009

OIAM Season 3

last week tak berkesempatan tgk oiam ni...lepas dgr komen and citer from my dear bff ..tonite aku try ler tgk..not bad..sume peserta ok..ada style tersendiri even tomok hehe.. :D
kelainan utk tis season dorang de bg immunity pd yg best perform tat nite..so terselamat ar org tu..sape yg dpt takleh di vote kuar ok...erm so far aku ske tgk weera and esther hehe :P

...huhu tetiba tersentuh lak ngan lagu yg Han nyanyi tadi...layan sey...

MENJAGA HATI - Yovie & Nuno

Masih tertinggal bayanganmu
yang telah membekas relung hatiku
hujan tanpa henti seolah bertanda
cinta tak di sini lagi kau telah berpaling

REFF:
biarkan aku menjaga perasaan ini ooh
menjaga segenap cinta yang telah kau beri
engkau pergi aku takkan pergi
kau menjauh aku takkan jauh
sebenarnya diriku masih mengharapkanmu
ooh oooh

masih adakah cahaya rindumu
yang dulu selalu cerminkan hatimu
aku takkan bisa menghapus dirimu
meskipun kulihat kini kau diseberang sana

REFF

andai akhirnya kau tak juga kembali
aku tetap sendiri menjaga hati

REFF 2x

sejujurnya diriku masih mengharapkanmu
oooh ooohh

_____________________________________

apelagi..haruuus dgr berulang kali ni hehe.. ;)

isk..sejujurnya diriku masih mengharapkanmu.... :'(

No comments: