Monday, February 2, 2009

AGM & Family Day - Day 3

1/2 Sunday...merupakan Hari Wilayah...pagi gi breakfast...pastu kitorang gi jenjalan kat Teluk Kemang beli souvenir...ingat nak mandi or layan jet ski ker..tp badan still lenguh and sakit sbb smlm...so kitorang jalan2 jer...balik resort pika and ieca ada meeting...aku temankan wan gi makan sat...lepas tu berkemas utk check-out..

sebelum balik bergambar beramai-ramai...pastu dorang gi makan...kitorang balik terus...singgah makan kat rnr, jumpe abg zul cyber and geng penang...lepas makan tu ingat balik terus KL...tetiba driver bawak gi nilai 3 (huhu itupun lepas merajuk baru dapat, hampeh+geram tul...)..nway thanks pd yg berkenaan..aku ni bukan kaki shopping kain ela pun, just nak tengok keadaan kat situ camne jer...last2 driver yg shopping..beli frame tuk rumah baru la katakan...



so next time klau org kata psl nilai, aku dah tau ler camne..sbnarnye takde ar best sgt..cume byk pilihan pd satu tempat memudahkan bg org yg nak borong brg esp kelengkapan wedding and hiasan rumah..klau takat kain2 ni aku mmg ada member tokey kain so tak heran lor..cume tak berkesempatan nak gi kedai dia jer, offer mcm2 dah gi nyer ntah biler ntah huhu..someday baby someday..akan aku sampai gak kedai ko tu..insyaAllah ;)

dalam perjalanan balik ada kemalangan kat highway..bersepai kete tu, camne ar driver..so jem ler skit...sampai umah dlm kul 6pm..

malam keletihan seh..(ceh mcm ler aku drive kan keh3..)...bukan per sakit seluruh badan tak ilang..lepas check email, update blog..tido awal dlm kul 9pm..layaan Zzzz ar pe lagi...Isnin cuti sbb Hari Wilayah jatuh pd ari ahad :D

1 comment:

Anonymous said...

finally jupe jgk kakchik and kak ieca... even tak borak sgt pon. at least kenai la sape wanitarianz2 kt kenarianz kan... heehee