Sunday, February 8, 2009

Puteri Gunung Ledang The Musical III

tengahari smlm 7 Feb tgh dok surf internet tetiba terima call dr acai...offer tiket PGLM3...melompat ler happy akhirnya dpt gak nonton teater ni..sbb pika tak dpt join de class aku ajak ler member yg dekat and free masa tu and hana the lucky one hehe...

sampai sana btul2 kul 3pm...jumpe hana kt istana budaya terus masuk and tak sangka dpt tiket vvip babe..thanks ler acai..gue cayang lu ar hehe :D ..malam tu tetamu terhormat agong dtg menyaksikan PGLM3...ingat nak amik gambar tetamu yg hadir tapi dah janji ngan geng ke damansara so tak dpt ler lepak lama kat istana budaya huhu..
pd sape yg dah tgk filem PGL sure dah bole tau story dia camne...kisah cinta yg tak kesampaian antara Gusti Puteri Retno Dumilah/PGL dan Hang Tuah kerana menerima halangan dari Sultan Mahmud dan Gusti Adipati...disebabkan aku tak tgk pglm1 dan pglm2 so aku tak leh nak compare mane paling best..yg pasti pglm3 ni aku puas ati ar walaupun part ending cam mengejut skit..pelakon, props and magic yg dorang buat mmg btul2 more magical teater kali ni..and utk lagu Asmaradana is the best ost lor keh3..
huhu aku ni nampak je cam keras hati tp bile bab2 cinta esp yg tak kesampaian ni selalu buat gue nangis nape ntah...sib baik gi ngan member pompuan klau dak sure malu babe sbb tgk teater pun leh tersentuh..jiwa halus tul keh3..








"..hati bak sang puteri...ingin dicintai dan mencintai...rela berkorban demi cinta sejati...moga temui cinta yg murni..."

No comments: