Sunday, February 22, 2009

Part3 - Saturday Evening

dlm kul 6pm aku terpaksa bergerak dr CM sbb dah janji nak hang out with my bro and sis aka my cousin :) ..memula janji nak ke 1Utama...tp sbb kesian dia dari Klang ubah plan ke Sunway Pyramid...
petang tu pj hujan lebat...dlm perjalanan tu aku hampir terlibat dgn kemalangan yg melibatkan beberapa buah kereta..ni gara2 break mengejut ar..hentam dr belakang..aku turun tengok kete alhamdulillah takde kene teruk..malas nak tunggu lama aku belah..lantak korang ar dah tau jem plus hujan lg nak bawak laju..bengong..nak masuk sunway tetiba received call dr yeos...sorry ar mmg tak pasan lu babe..

sampai sana gi beli tiket dulu..adik aku nak layan geng..skali full daa...terpaksa ar beli apa yg ade...gi makan sat sementara tunggu my cousin ni...dah lama tak kuar ngan my bro and dapat hang out with my sis aka my luvly sexy cousin ni hehe...ye ar sejak dia dah keje as QS bz memanjang...tp berbaloi ar..skrg dh bawak Honda Citi (i-dsi)...alhamdulillah rezeki memasing....
bile tengok dorang ni rasa cepat lak masa berlalu..dulu aku la yg dokong dorang ni..skrg dh besar cam rakan sebaya lak...bile berjalan bukan cam adik kakak tp cam member lak...pdhal kecik2 dulu aku jaga dorang dua ni...yup adik aku Rasyid ngan sepupu aku Beid ni sebaya, sorang lahir awal tahun and sorang lagi hujung tahun huhu...

my sis ni ajak layan sushi king...so layan ar makan berpinggan-pinggan..dah mkn sushi ape lagi bertingkat ler pinggan tu..sib baik sblm tu dah makan sikit, klau tak..tak tau ar berape tingkat pinggan tu..dh sume mmg hantu sushi...pastu baru gerak gi tgk movie...sbb jumpe dah malam so tak byk masa yg dpt diluangkan...so ape lagi kitorang wat plan ar..disebabkan sume dah de passport kitorang plan nak gi jenjalan ke singapore..visit datuk and nenek sedara kitorang kat sana...ye ar dulu gi dia masih kecik lg...skrg dh bole travel sendiri..aku apelagi, bile dah de geng yg nak gi same kan...harruuuus panjangkan langkah ngeh3 :)

patutnya mlm tu aku de gath kat tupai2...tp tak dpt gi la gamaknyer...takper ar, bukan selalu dpt berkumpul bersame ni...so haruus luangkan masa with family gak kan ;)

No comments: