Friday, April 24, 2009

REVOLUSI


aku membuat satu revolusi...anjakkan paradigma...demi arah yg ingin ku tuju...
hanya org tertentu je yg tahu projek aku ni hehe..secret dulu..dah confirm baru bgtau ek ;)
so..more story maybe next week.. :)


Revolusi - Bunkface

Aku keliru
menjadi buntu
arah yang ingin ku tuju

Rasa resah ku
kian celaru
dengan ilham ku tempuh

Aku cuma mahukan
bayangan resah ku akan hilang
tapi keadaan memaksa
menghadapi semua

OO.. OH OO..OH

C/O
Inikah revolusi
atau hanya ilusi
bagaikan mimipi jadi realiti

Rasional diriku
rasional dirimu
penentu masa
masa depan ku

Adakah masa
menjadi punca
diriku dalam dilema

Benarkah anjakkan paradigma
susuli ku terima

Aku cuma mahukan
bayangan resah ku akan hilang
tapi keadaan memaksa
menghadapi semua

C/O dan C/O lagi..



lately ni layan indie song jer...estranged, yuna, bunkface...

2 comments:

attyfir said...

suka lagu nie..bila nyanyi rasa bersemangat sesgt..

ida said...

yup tul tu Atty ;)
lagu pemberi semangat hehe..