Monday, April 13, 2009

malu tapi mahu.. aku dan dirimu

lately mmg susah skit nak update blog...
keje banyak nak kene settlekan..sampai bos suh aku bahagi2kan keje dgn org lain..mcm ler ada org lain nak buat kan huh! :P

jumaat 10/4 first time aku gi jejak gym kat ofis aku haha..memang dah lama nak gi gym tp disebabkan dulu jauh aku pendamkan jer...mane taknyer keje dah lebih 5 tahun baru la ni nak pi jejak..dulu bole ar buat dek coz management tolong bayarkan..la ni management baru, gaji kene potong (hampeh tul) so nak tak nak kene pi...sampai de office mate gelakkan, bile aku kata camne nak gi gym..tu diaa..tempat pun tak tau mcm mane tu huhu...so aku activate member card...and gi survey apa yg patut muahaha yaperdaa..

lepas gi gym tu aku ngan sis aty gi lepak NZ..dah lama nak lepak kat sini..baru ni dapat gi..hajat dihati nak jumpe group FB tp segan punye pasal, kitorang makan dulu pastu baru gi tegur dorang huhu..itupun setelah didesak sis aty..ni la dia mahu tapi malu :P ..nak tak nak terpaksa beranikan diri tegur miera dulu, baru tegur yg lain..ye ar kite dah datang takkan tak jumpe lak kan...sempat ler exchange business card dgn dorang...borak kejap..salam2 pastu kitorang beredar pulang (pic thanks to miera)..thanks kak aty sudi temankan hehe.. ;)



sabtu 11/4 ingat nak belanje my bro bawak gi tgk David Archuleta (pic credit to SM)..yup David live in Malaysia!..my bro mmg minat tul dgn david ni..dah ler cute masa Press Conference aritu siap dipakaikan baju melayu...tp disebabkan aku tak berapa sihat so tak jadi ler, kesian my bro (mane taknyer lepas solat subuh bantai tido sampai nak tengahari baru bangun) ..sib baik de pil chi kit teck aun beli kat farmasi, first time cube bole tahan ar (sape pernah makan hehe..) ..sampai plan nak balik kg pun tunda, sian my dad huhu..

malam layan AF7...konsert ke-5 kali ni dorang kene nyanyi lagu duet...tetiba teringat lak kisah lama..psl lagu Aku Dan Dirimu ni (dinyanyikan oleh Aril & Marsha)..so sweet, marsha betul2 mcm doll (pic credit to SM)..., pernah dulu nak try berduet lagu ni ngan my dear tp tak kesampaian sbb takde dlm playlist, frust tul huhu...

Aku Dan Dirimu - Ari Lasso feat. Bunga Citra Lestari

Ari Lasso :
Tiba saatnya kita saling bicara
Tentang perasaan yang kian menyiksa
Tentang rindu yang menggebu
Tentang cinta yang tak terluka

Bunga CL:
Sudah terlalu lama kita berdiam
Tenggelam dalam gelisah yang tak tereda
Memenuhi mimpi-mimpi malam kita

Ari Lasso:
Duhai cintaku sayang ku
Lepaskanlah

Bunga CL:
Perasaanmu rindumu seluruh cintamu

Dan kini hanya ada aku dan dirimu sesaat di keabadian

Bunga CL:
Jika sewaktu bisa kita hentikan

Ari Lasso:
Ooo oh dan segala mimpi-mimpi jadi kenyataan..

Meleburkan semua batas antara kau dan aku
Kita..

(Ulang)2X

Duhai cintaku sayangku lepaskanlah
Perasaanmu rindumu seluruh cintamu

Dan kini hanya ada aku dan dirimu sesaat di keabadian..




nasihat aku, korang jgnler macam aku yg malu tapi mahu...nyesal klau tak mencuba..org kata belum cuba, belum tau...klau dah cuba tak rugi apa pun sebenarnya..pengalaman itu sangatlah berharga..hargailah masa yg ada.. :D

No comments: