Friday, April 10, 2009

kejutan sana sini..

huhu lama betul tak update blog..
bukan merajuk or whatsoever...
mmg bz sgt..sampai dateline pun dh terlepas ni..adoyaii..
itupun masih sempat curik2 chat dgn wawa and ieca haha...my dear sis ni pasti layan nyer..sbb dorg nye info penghilang stress ahaks :P
bf university aku si Liao pun dah start msg..tanye psl thesis huhu..

dlm bz2 tu aku sempat gak luangkan masa tgk movie with erisa and zam..layan citer Fast & Furious 4 ar..thanks ar korang sudi temankan..

buat erisa semoga hasrat ko tercapai..memang dasat ar..gambate.. terkezut aku tau bile jumpe ko dah slim..abis movie baru berani tanye, pe rahsia haha ;) ..ye ar last time jumpe ko masa gi PD, lepas tu aku senyap hehe...sorry ar babe..keep in touch kat ym yer :)
buat zam..berita yg ko sampaikan juga mengejutkan aku..tp tak nak rosakkan mood F&F4 ko mlm tu so aku diamkan jer..yg pasti apa yg bole aku bantu, aku akan cube bantu.. jangan pening2 or stress k..anggap ler itu sebagai dugaan and buktikan ko bole hadapinya dengan iman yg kuat..insyaAllah pasti ada jalan..berdoa dan bertawakal..

aku juga berkesempatan lepak ngan ieca kat sunway...de kezutan gak...tapi kezutan yg HAPPY :D ...insyaAllah ieca..hopefully semuanya berjalan dengan lancar..reports yg aku bagi tu, bole dijadikan contoh...papehal inform ye..aku pasti akan membantu apa yg terdaya..

yup aku mmg suka bab2 tolong kawan nih...rasa beban aku turut kurang bile tolong org yg sedang hadapi masalah..takat yg termampu je la..ye ar aku pun bukannyer arif and senang sangat..kira muhasabah tuk diri sendiri gak..

Ya Allah..Engkau permudahkanlah segala urusan baik kami..Amiin.

...cakap psl kejutan nih tak sangka PM-Najib pun buat lawatan mengejut..hari pertama turun padang jengok kawasan pembangkang.. antaranya Petaling Street, Brickfield and Bukit Kerinci (..kebetulan lak aritu area umah buat meeting antara dbkl-penduduk rumah) ..klau ar aku tak bz sabtu aritu, sure aku ngan my dad dah jumpe PM ke-6 ni.. :P

Khamis 9/4 PM umumkan kabinet baru kerajaan.. kejutan bile KJ tak tersenarai dlm barisan kabinet baru dan Mukhriz yg kalah semasa pemilihan UMNO baru2 ni dilantik menjadi Timbalan Menteri.. hmmm pe lagi kejutan?...wait and see ya!

No comments: