Monday, April 27, 2009

Paintball sampai lebam..

weekend baru ni jadual full....
sabtu 25/4 ada game final Piala FA, Selangor vs Kelantan...tp disebabkan tahap keselamatan yg mungkin membimbangkan so tak gi tgk kat stadium...layan kat tv je la..sudahnyer berebut mana yg nak tgk bola and AF muahaha...
aku lak terpaksa attend wedding adik ipar tan sri...dari datang as a guest tetiba kene jadi usherettes ganti member yg tak dpt dtg bertugas huhu...sudah nyer aku malas nak makan..lepas je sume guest dah duduk makan, aku terus blah balik umah..sampai umah pe lagi, layan bola ar..dr piala FA sampai ker English Premier League, MU vs Tottenham..alhamdulillah dua2 menang..Selangor Juara Piala FA and MU menang 5-2 :D

ahad 26/4 pepagi lagi aku dah kuar sbb join cousin aku ngan member gi ulu yam, kitorang main Paintball kat The Woods Resort..berdebar gak sbb first time cuba ni...skali sampai sana ramai gak yg first time..so ok ar..kitorang lepak minum dulu sambil tunggu geng yg lain sampai..sorang kene bayar rm85 utk sume kelengkapan with 500 pellets...sebelum main of coz ler ada briefing...lepas tu ape lagi belasah ar main sampai abis pellets...disebabkan kitorang ni ramai so terpaksa main ganti2...team tuka2, suka sama suka...aku main dlm 5 or 6 game gak ar...alhamdulillah tak byk lebam mcm dorang...ada satu je lebam kat kaki sbb ada game tu kene kat marker, ada kene kat mask, ada tu aku selamat sampai abis and last game aku kuar sbb dah abis pellet...pengalaman yg best...walaupun takut kene tembak tapi mmg best time tembak org haha...game ni mmg bahaya gak sbb bole luka and berdarah, lebam sudah semestinyer..klau tak lebam bukan main paintball namanyer haha... :D





lepas abis paintball kitorang gi makan kat damansara...pastu aku ngan cousin gi balik kg..tengok persiapan utk bulan Jun ni..

No comments: