Friday, January 16, 2009

treat for tis week

lepas claim rebate...aku dpt cek from CIMB...wah! alhamdulillah rezeki lagi..walaupun amount nyer kecik tp tak sangka dpt gak claim dari Touch n Go..ni sume psl terguna dua card TnG yg berlainan dlm satu perjalanan...so kira case ngan TnG dah settle and aku dapat duit aku semula (..tak baik deduct org nye duit sesuka hati tau)...contohilah aku, klau ada yg tak betul gi buat aduan...jadi pengguna yg bijak ekeke :P

dapat cash...dapat cek....pastu aku dapat tiket lak...yahoo! best2...akhirnya tiket yg book last week bole redeem this week...so bergegas ler pi amik...tp agak terlewat amik, so seat paham2 je la ek...takper janji dah ada tiket and bole gi hehe..tiket ape?..ooo tunggu next week nye citer ;)

as usual skrg ni dok bz carik baju...nak pakai ape mlm tu dear huhu...dah dua hari kuar tp tak dpt2 lg yg berkenan..hmm..papehal kite makan dulu hehe :D

No comments: