Tuesday, January 27, 2009

Munajat Cinta

MUNAJAT CINTA - THE ROCK feat AHMAD DHANI




Malam ini, ku sendiri
tak ada yang, menemani
seperti malam-malam
yang sudah, sudah

Hati ini, selalu sepi
tak ada yang, menghiasi
seperti cinta ini
yang slalu, pupus

[Chorus:]
Tuhan kirimkanlah aku
kekasih yang, baik hati
yang mencintai aku
apa adanya..

Mawar ini, semakin layu
tak ada yang, memiliki
seperti, aku ini
semakin, pupus..

[Chorus]

[Interlude]

[Chorus] (x2)

.............................

ntah nape arini aku asyik dok layan lagu nih..pdhal lagu ni dah lama dgr esp yg tgk drama indon..layan seh ;)

owh sblm terlupe arini 27 Jan birthday my dear best fren Tun ML...kawan aku yg ada gelaran 'Tun' sejak lahir ekeke...kenal since Form 2...sgt terhutang budi ngan dia coz byk ajar aku time sekolah dulu (aku ni kan average girl kah3..) ..aku ingat dah lost contact ar ngan dia sbb lepas sekolah dia gi further study kat US and UK..alhamdulillah kitorang jumpe balik last year..tak sangka he still remember me, itupun terjumpe kat FB hehe..happy birthday my bro!...semoga success ya :D

No comments: