Monday, May 4, 2009

Anugerah Industri Muzik - 16

huhu seperti ari Jumaat, ari Sabtu 2/5 pun ada dua event..huh kene pilih lg!...
konvoi club SMD ke Genting & Janda Baik and malam gi tgk AIM..
disebabkan semalam dah kuar seharian, pagi sabtu tu aku cam tak larat, terpaksa ar msg nizam tak jd follow...klau ikut hati mmg nak join dorang, tapi badan letih semacam and plus de bengkak skit, entah tak tau nape tetiba maybe salah makan kot...so aku decide nak rest kat umah...
dlm tgh rehat2, lewat petang tu aku terima msg from nurul ajak gi tgk live AIM-16..huhu hatiku berbelah bahagi..hati memang ar nak gi, tp keadaan tak mengizinkan lak..bile memikirkan estranged, hujan ada..dalam bengkak2 tu (sib baik x jelas..) aku redah gak gi PWTC...tak tau nape berkobar nak jumpe estranged..konon tuk bg semangat ar haha giler aku ni.. :P

...bile kat sana dah tentu ar jumpe samad and fareed...pastu nurul bgtau ayu pun ada...berlambai ler kitorg sbb tempat duduk tak sama..mmg puas tgk live show ni..yg tak tahannyer time break dorang siarkan AIM yg lama2..so sweet..ada la part2 yg buat aku ketawa sendirian hehe (hanya org yg berada di sana je tau hehe..)..tahniah pada semua pemenang, wlpun ada sedikit terkilan estranged menang satu award jer huhu..

lepas abis tu jumpe ayu and her fren shah at ground floor..dorang sume balik awal..aku still lepak lg ngan samad and fareed...wlpun agak lewat at last dpt masuk gak post-party, disebabkan dalam tu gelap, aku tunggu kat bhg luar jer..lepas jer dpt jumpe estranged, aku pun beredar balik...yg lain still lg tunggu ntah sampai kul brape ar tu..


..on d way nak balik kat dataran ada road blk..polis buat operasi..ramai nampaknyer yg kene tahan...alhamdulillah, takde pape yg berlaku, ye ar tak padan dgn tak sihat nyer kuar gak...so ahad, rest kat umah jer huhu..

arini monday blues haha takde maknenyer..bos takde..cuti gi umrah..wah sama lak dgn siti nurhaliza kan hehe..gi klinik tapi disebabkan doktor lelaki yg bertugas aku decide gi esok je ar..

1 comment:

attyfir said...

besh dpt tgk aim live..kty yg kt tb pun tkdpt tgk..