Sunday, March 1, 2009

Birthday Party

Sabtu, malam tu gi Min's birthday party..Happy Birthday my bro!..kelas gitu wat kat The Zone suites..actually birthday Min 25hb aritu, tp nak celebrate ngan kengkawan buat ler ari sabtu..mlm minggu senang nak wat havocs kan hehe....mmg havoc ler jd nyer bile havoc girlz jumpe havoc boyz mlm tu haha...meriah sey...thanks ler sudi invite kitorang and layan kerenah kitorang mlm tu...

byk gak makanan tak sangka kebanyakkannya home made...ramai gak jemputan dia malam tu...thanks to our ayu yg memeriahkan lagi party malam tu...siap wat game..pastu sambung2 cerite...kira mane yg baru jumpe malam tu rasa cam dah kenal lama lak...best ar korang, mmg happening tul..


..dlm happy2 tu received call dr member..baru teringat aku sebenarnye ada gath lain gak mlm tu...member dr kuantan siap turun tu...aduss sorry guyz tak dpt join korang...klau aku drive malam tu sure leh join korang...tp disebabkan dah de event lain + baru balik dr genting so tak dapek ar nak join...next time k ;)

sampai umah...check email..layan internet...terima berita gembira psl PP10 smlm...adik aku kata dpt tgk live tru online (event bkn kat msia..sib baik de internet)...yes! my dear win d award for d Best Videography - Drama and Best Image & Styling...Wah! Congratulation bro..esp to TTV Art Team...really happy for u guyz :D



Arini ahad 1/3 ...relax kat umah jer...

owh! sebelum terlupe nak wish member aku Erisa, Happy Birthday girl! (actually dia nyer birthday 29 Feb..) ...kene tahun lompat 4 tahun sekali, sian tul member aku nih..apepun semoga success selalu..camne dah decide ker nak keje gomen or swasta hehe :)

No comments: