Saturday, October 11, 2008

open house

Skrg ni ramai org dok bz buat open house or open office..sana sini jemputan, bestnyer..
semalam aku hadiri satu jemputan kat carcosa seri negara...ni kira kali kedua aku gi sana...klau takde function memang tak dapek ler...makanan yg dihidang best, dari nasi dgn lauk yg pelbagai udang, ayam, ikan, kambing..ada gak lemang & satay..mmg kenyang..
thanks eda for d invitation ;)

Next event KRU open house..memang look forward, tak sabar nak jumpe geng rkv and of coz ler 'abg2' yg disayangi haha...tahun ni mmg kene pergi (insyaAllah) coz tahun ni merupakan kali terakhir dorang buat kat ofis 'oren' tu..sbbnya next year ofis akan berpindah di Cyberjaya..aduss kite dari cyberjaya pindah ke kl, dorang dari kl ke cyberjaya lak huhu takpe klau ada jodoh yg panjang kita pasti berjumpe kan :P

Next week kat level aku wat open level haha klakar lak bunyinyer..tp gitu ler perancangan yg aku dgr..open house for office lak maybe 20 or 28 lom decide lg..will update later..big bos suruh buat utk perkenalkan management baru so kene ler buat..ye gitu ler kisahnyer sejak berpindah ke kl ni, management baru, pejabat baru, nama company je yg sama...bos & ofismate (geng lama) ramai yg bawak diri..bile difikirkan bagus gak for career movement..skrg sume dah jd bos, gud luck for them..aku gak yg masih kat situ, meneruskan perjuangan yg belum selesai haha yo o jer..

oh sblm terlupe selamat raya sok buat adik ku ar-rasyid yg selesai posa 6 arini..alhamdulillah tak sia2 didikan mak..aku gak yg lom abis lg asyik kene cancel je sbb ada jemputan :P

Buat member2 yg mengenali, klau de yg nak buat open house tu jgn lupe jemput ek...insyaAllah klau xde aral sampai hehe..ok selamat beraya sume :D


carcosa

No comments: