Monday, December 1, 2008

World AIDS Day

1hb. Disember merupakan Hari AIDS Sedunia..
"I Love Me..Stop AIDS..Keep The Promise"
di bawah Kementerian Kesihatan WP..aku bersama geng kete menjadi sukarelawan utk Program Red Carnival 2008 & World AIDS Day 2008..pd 29 Nov 2008 Sabtu baru2 ni...
Majlis Pelancaran Red Carnival 2008 di Sungei Wang Plaza telah dirasmikan oleh Mr. Kamal Malhotra from United Nation..
aktiviti bermula dari jam 8.30am dan tamat jam 5.00pm..
penat..tapi seronok..
pengalaman berkonvoi bersama geng keta dan RempitKota serta diiringi polis trafik KL ke pit-stop masing2 mmg best..pengalaman yg takkan dilupakan dan bermakna..mana taknye, disamping dapat membuat keje kebajikan, aku dapat merasa berkonvoi di tgh bandaraya tanpa halangan..seronok seh..bile tgk kenderaan kene berhenti utk memberi laluan kepada kitorang hehe :D
lokasi pit-stop aku di stesen Hang Tuah (berdekatan dgn penjara pudu)..kene edar flyerz mengenai aids, reben merah, belon and of coz mengutip derma bg tabung aids..
macam2 hal dan perangai manusia dapat dilihat..
aku memang suka aktiviti2 sebegini...sampaikan ada org bertanya adakah aku seorang aktivis..haha tgk pada masa dan keadaan.. :P

ni beberapa pic aktiviti aritu..yg selebihnye dekat multiply ek ;)

majlis perasmian


me and d driver ieca..


sukarelawan..


geng rempit kota yg turut konvoi bersama kami..

No comments: