Tuesday, December 2, 2008

K Bowling Tournament

last week terima call dari ieca...suruh aku jd pemain sbb tak cukup orang...
so Ahad 30hb. Nov 2008 dari nak dtg jd supporter..tup2 aku jd pemain bidan terjun hehe...
tournament buat kat Mid Val..
group ngan ieca-abg zulcyber-aku

aku ni bukan nyer reti main sgt...tau main skit2, itupun sbb kat ofis dulu rajin buat aktiviti riadah (huhu i miss those days..)
klau korang nak tau kitorang kat ofis bukan takat gi main bowling..kitorang dpt gi gym and rowing too..best sgt..(isk skrg ni mmg tak dapek do..)
berkumpul jam 1..abis dlm kul 4pm...
ada lapan team yg main pd aritu...
group aku dpt tempat kelima..utk individu aku dpt tempat ketiga (tang ni mmg terkezut :P ..tp cam biase dpt je haha..).

so lepas game...aku gi makan ngan ieca-wan-pika..
lepas makan gi teman dorang shopping...
sorang beli baju...sorang beli kipas...sorang beli handphone james bond..aku tukang nyibuk je tp dpt t-shirt, aci dak haha..thanks pika muahs hehe ;)
lepas shopping kitorang gi tgk wayang citer Twilight..memula aku ingat citer ni cam Harry Porter ke sbb based on novel...skali very de romantic story daa...
aku ngan ieca ok ar bole layan...tp sian kat wan and pika..boring ler..naknye plus gangguan org kat belakang dorang huhu..
suke tul scenery and lokasi dia..cantik..pelakon pun bole tahan hehe..(sejak study multimedia communication ni..aku suke tgk teknik pengarahan dan shot yg dibuat..)

lepas tgk wayang lepak kat carl's jr..tp makan plus mcD hehe..sib baik aku dh siap2 amik cuti esoknye...konon takut penat...mmg penat pun..sakit seluruh badan 2 hari nyer aktiviti :P
apepun weekend tu mmg best..enjoy..dah lama tak mengaktifkan diri hehe..

geng lepak..


bergambar beramai2..

No comments: