Wednesday, December 31, 2008

31 Dis 2008

wah! diam tak diam dah penghujung tahun 2008...
banyak kejadian berlaku sepanjang tahun ni...ada yg gembira dan ada yg duka...biasala lumrah kehidupan...org kata baru la warna warni kehidupan, klau sama jek sure tak bestkan hehe...

apepun yg berlaku aku tetap bersyukur..ye bersyukur dengan segala kurniaNya...mengajar aku untuk menjadi 'survivor'...memang tak ternilai..dengan pengalaman dan pengajaran yg diberi..

korang sume macamane?...harap apa yg diinginkan tercapai :D
bagi aku, tahun 2008 ni bole dikatakan tahun yg agak mencabar dan menarik gak..antaranya pertukaran management, terpaksa berpisah dgn bos dan rakan2 seperjuangan, berpindah tempat kerja baru (company still d same), merupakan tahun akhir aku study, berjumpa semula dengan sahabat lama, dapat mengaktifkan diri dengan aktiviti club, hal family yg dapat disettlekan satu persatu dan bermacam hal lagi..huh kira bz gak ar tahun ni.

Semoga tahun baru yg akan datang ini lebih baik dari tahun sebelumnya...yup lebih bermakna dan berjalan dgn lancar hendaknya...
pada keluarga dan teman2 yg mengenali, aku berdoa agar kita sentiasa dilindungiNya, dimurahkan rezeki dan memperoleh kejayaan dalam apa jua yg diusahakan :)
LOVE U GUYZ!! muahs hehe..

No comments: