Monday, June 8, 2009

malam berinai at batu caves

disebabkan aku tak dapat hadir kenduri esok (ahad) so aku gi ar sebelah malam utk majlis berinai anak buah pika kat batu caves..
6/6 sabtu..malam tu aku gi ngan ieca..pada mulanya janji dengan nad jugak tp dia tak dpt hadir..so aku and ieca je la..and sampai jer kat sana wan dah sedia menunggu hehe
..thanks wan sudi temankan kitorang makan..jumpe family pika..sekali tgk si syam dok ensem berbaju melayu putih, kene jd pengapit bidan terjun katanya..so tolong ler dia bersiap..dah mcm pengantin nak gi nikah lak adik aku sorang ni hehe..so sementara menunggu dorang bersiap amik ler gambar skit :)

mula2 pasangan pengantin pakai baju tradisi jawa..photo shoot skit...pastu tukar baju songket warna coklat lak..dengan percikan bunga api pengantin diarak dengan paluan kompang..masa tu baru ar nampak kelibat dee, min, azida, ayu, ku is dan teman2 datang..meriah gak la majlis berinai malam tu..mane taknyer dgn hidangan sup ekor and ada acara karaoke..siap sediakan 5 hamper utk pemenang karaoke pd malam tu..and syam menang tempat pertama..congrats bro :D
lepas abis tu lepak jap dengan ieca and wan dalam kul 11-12 gak ler..sudahnyer nak balik kg malam tu terus postpone esok pagi sebab dah lewat huhu...


No comments: