Thursday, June 4, 2009

kenduri and bowling

ari ahad 31/5 aku ingat nak join budak kelab gi melaka..tp bile asyik dapat panggilan dok remind gi kenduri sampai pengantin pun msg, terpaksa ar aku gi kenduri sepupu kat banting huhu...
janji kul 11am kumpul kat umah pakcik aku, skali tgk jam dah kul 12tgh aku terus ar gi dewan bukit jugra..skali sampai sana ceh sedara yg lain tak sampai lg...tunggu dorang sampai then bergerak masuk sekali dengan pengantin...wah meriah tul...tak pernah aku tengok buffet yg menyediakan pelbagai jenis makanan..dari daging panggang, nasi ayam, kuey teow, soto, sup..air jangan citer ar dari air panas-sejuk sampai cendol pun ada..dah macam gi jamuan hari raya lak aku rasa..berapa ar budget dorang nih..takut lak aku tengok kenduri kawin kat kampung dah macam tu punye hebat..



lepas gi kenduri, petang tu aku join geng havoc gi main bowling...aku tak tau pe plan dorang petang tu, just join sbb dah lama tak main bowling...skali yg tukang merancang tak dapat hadir disebabkan ade hal emergency..ingat nak gi tgk movie tapi dah alang2 sampai kat tempat bowling main gak ler..dlm dua game gak ar main..mula main si wan yg mendahului, second game si Min yg ketinggalan terus no. 1 yer..dasat adik aku sorang nih..peningkatan yg sungguh menakjubkan hehe.. :D

pastu malam tu aku gi lepak ngan wan, ieca and pika kat kg baru...ingat tak nak makan, skali dah kene racun dek wan and ieca aku bantai makan gak, sudahnyer tak abis haha..:D

No comments: