Thursday, December 25, 2008

timeout

timeout..ayat fav seseorang hehe.. :P
yup malam tadi hangout dengan ieca, pika, wan & nizam...
kitorang gi midval...memula rancang nak tengok wayang..aku tak kisah citer ape..sekali sume fully book wah dasat tul mentang2 ler esok cuti...
so berjalan ler kitorang ke gsc kat garden...pergh! tiket rm20..klau mmg citer yg best dan mmg nak tgk sesangat aku sanggup, tp yg tinggal citer2 biase huhu takper ler..
so kitorang lepak le kat mcD sampai kul 10pm, kira sampai nak tutup ar tempat tu...
tak tau nak lepak mane lagi so kitorang pun decide pulang je..naknye yg lg dua org tu nak gi langkawi esoknya..bagi rest ler takut nnti penat lak nak drive ke kuala perlis hehe ;)

arini 25hb Dis cuti Krismas...aku tak gi memane sbb tak sihat..lepas makan ubat, tidur je la jawabnya..mmg suh rest agaknya badan aku sbb dua minggu dok berjalan sana sini..petang tu layan citer Dealova...pastu seperti biasa layan ler internet hehe..esok tak sure nak buat pe lg...tgk kesihatan klau ok aku berjalan kot, klau dak tidur lagi ler jawabnye..rest ler konon hehe :)

pejam celik dah nak tahun baru...salam Maal Hijrah 1430 (29/12) pada semua..
huhu camne dgn kata putus ku..huhu still belum ada kata putus lg..why?..coz ia tidak bole dipaksa, ia harus datang dengan sendirinya..hmm so tired...but life must go on rite..


ps: 'dear jgn lupe my souvenir'

No comments: